ang. Emilias inlägg

Jag har några små erkännanden.. Bland annat om att Emilia inte sa hela sanningen i förra inlägget.
P.S : Emilia frågade nyss Ida om hon kunde knäppa upp hennes armband till henne, och här kommer samtalet:
Emilia: Kan du knäppa upp denna?
Ida: Nej jag är inte bra på sånt, fråga Emilia.
SNACKA OM ATT VI ASGARVADE.. (Jo, Ida har vaknat nu.. eller vaknat och vaknat. OJ! Nu sover hon igen ^^ )
Nu vaknade hon igen ^^ Och hon fattar NADA..
Emilia har har tysta hostattacker.
Iallafall. Här kommer mina anteckningar:
1. Jag kastade inte tomteluvan på schackbrädet, det var Ida som kastade den på mig först, sen skulle jag kasta tillbaka och råkade missa lite ( liite xD ).
2. johanna ljuuger!!!!
3. EMILIA!
sluta skriva när jag bloggar -.- Man kan verkligen inte gå ifrån två sekunder -.-
4. Hmm. Vad var det jag skulle säga? JO JUST DET! Jag har massor av godis och mat över.. moahha. partyparty.. jag kommer bli mätt imorgon xD men Emilia kommer nog snotta ganska mycket xD
5. EMILIA SKA INTE BANTA SOM HON SÄGER ATT HON SKA ! O.o
6. Min pappa är rolig.
7. Ida sover som en stock och missade något jontekul.
8. Jag vet inte alls varför jag skriver den här listan.
9. Nu måste jag snart gå i ide för jag ska upp klockan 8 imorgon och sälja kvällsposten.
10. Vi såg en väldigt komisk stockholmsfjortis videoblogg idag xD









Kommentarer
Postat av: Francy

HAHAHA, ida har blivit en björn. ;D

2008-12-20 @ 02:27:07
URL: http://youhavestolenmyheartx.blogg.se/
Postat av: Mimmi :)

Fjortis videoblogg? Kan det vara Kissie tro? x)

2008-12-20 @ 14:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0